ایتنا - از نظرسنجی سال ۲۰۱۵-۲۰۱۴ به بعد، سهم رو به رشدی از نوجوانان به استفاده از اینستاگرام و اسنپچت رو آوردهاند و تعداد پاسخدهندگانی که میگویند از توییتر و تامبلر استفاده میکنند روند کاهشی داشت.
ایتنا - شرکت مِتا پلتفرمز در نحوه نمایش پستها و ویدیوها در فیسبوک تغییراتی میدهد تا این شبکه اجتماعی بهتر بتواند با اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک رقابت کند.
ایتنا- نسلهای جوانتر همچون نسل Z که با استفاده از فیسبوک رشد نکردهاند ترجیح میدهند وقتشان را در شبکههای اجتماعی دیگر مانند تیکتاک، که برایشان امکان خودابرازی خلاقانه را فراهم میآورد، بگذرانند.
ایتنا - مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا از عرضه راههای بیشتر برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیس بوک خبر داد و بعضی از ابزارهای درآمدزایی فعلی را توسعه بخشید.
ایتنا - در سراسر جهان افراد بین ۲۰ تا ۲۹ سال بزرگترین کاربران رسانههای اجتماعی هستند و گروه سنی ۶۰ سال به بالا، کمترین تعداد کاربران فعال را دارد.
ایتنا - با وجود انتقادهای متفاوت از رسانههای اجتماعی، تجربهای است که همه در آن سهیم هستند. مثلا وقتی «فلان سایت» حوصله کسی را سر میبرد یا فردی رفتار مردم در «بهمان سایت» را نمیپسندد؛ یا وقتی افراد اصرار دارند ...
ایتنا - فیسبوک مدتی پیش با تغییر نام خود به متا توجه چند میلیارد نفر از مخاطبانش را به مفهومی جلب کرد که شاید آیندۀ اینترنت امروزی باشد: متاورس. زاکربرگ در یک کنفرانس تلفنی دربارۀ آیندۀ شرکتش گفت: «پیشبینی میکنم ...
ایتنا - آنچه برای جوهان هاری، نویسنده انگلیسی بارها اتفاق افتاده، برای ما نیز آشنا است. او نقل میکند که چطور دستهای از گردشگران بهجای لذت بردن از مناظر زیبای طبیعت، درگیر تلفنهای هوشمند خود بودند. او از افرادی ...
ایتنا - فیسبوک اعلام کرده که از برنامههای گسترده برای حضور در عرصه پادکست عقب نشینی کرده و به دنبال اولویت دادن ابتکارهای دیگر با همکاری شرکای پادکست خود است.
ایتنا - متا اعتراف کرد در بازه اکتبر۲۰۲۱ تا مارس۲۰۲۲میلادی، یک باگ فیس بوک به گسترش اخبار جعلی و دیگر محتوای مخرب در فید خبری کاربران این پلتفرم منجر شده است.
ایتنا - رگولاتوری استرالیا شکایتی را بر علیه متا مالک فیسبوک تقدیم دادگاه کرده و فیسبوک را به نمایش تبلیغات آنلاین دروغین با هدف کلاهبرداری از کاربران متهم کرده است.
ایتنا - شرکت مِتا پلتفرمز به دلیل کوتاهی در جلوگیری از سلسله رخنههای اطلاعاتی در پلتفرم فیس بوک در سال ۲۰۱۸ و نقض مقررات حریم خصوصی اتحادیه اروپا، ۱۷ میلیون یورو (۱۹ میلیون دلار) جریمه شد.